Opgelost door Readers Digest: Niet ontvangen nummers Reader's Digest/schandalige reactie RD

Petra

Vorig jaar een probleem gehad met niet ontvangen nummers. Na het opsturen van een betaalbewijs een paar nummers ontvangen en het abonnement is met een maand verlengd t/m aug 2016. Vanaf april weer geen nummers ontvangen. Na melding hiervan vroeg dhr. Stift weer om hetzelfde betaalbewijs. Toen ik aangaf dat ik dit al eerder opgestuurd had zegde hij toe dat de ontbrekende nummers nagestuurd waren. Toen ik deze nog niet ontvangen had en hier weer een email over stuurde vroeg hij nogmaals om het betaalbewijs! Ik heb hierop het abonnement opgezegd en de nrs gevraagd /restitutie hiervan. Hierop kreeg ik onderstaande reactie van dhr. Stift:Het blijkt dat U géén betalingsbewijs heeft maar toch probeert om magazines te ontvangen waar U totaal géén recht op heeft. Dit stijlloze gedrag kunnen wij niet goedkeuren. U bent daarom volledig uit ons systeem verwijderd. Dit soort klanten kunnen wij niet gebruiken. Gaarne géén emails meer naar ons toesturen. ZONDER vriendelijke groeten, Ruud Stift

Ik wil dat de ontbrekende nummers waarvoor ik betaald heb (t/m augustus 2016) nagestuurd worden of gerestitueerd.

Petra
    Dhr. Stift heeft de klacht nu goed opgelost.

Petra

Ook een klacht indienen over Readers Digest?