Opgelost door Readers Digest: Niet ontvangen nummers Reader's Digest/schandalige reactie RD

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175064
Gebruiker
Petra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar een probleem gehad met niet ontvangen nummers. Na het opsturen van een betaalbewijs een paar nummers ontvangen en het abonnement is met een maand verlengd t/m aug 2016. Vanaf april weer geen nummers ontvangen. Na melding hiervan vroeg dhr. Stift weer om hetzelfde betaalbewijs. Toen ik aangaf dat ik dit al eerder opgestuurd had zegde hij toe dat de ontbrekende nummers nagestuurd waren. Toen ik deze nog niet ontvangen had en hier weer een email over stuurde vroeg hij nogmaals om het betaalbewijs! Ik heb hierop het abonnement opgezegd en de nrs gevraagd /restitutie hiervan. Hierop kreeg ik onderstaande reactie van dhr. Stift:Het blijkt dat U géén betalingsbewijs heeft maar toch probeert om magazines te ontvangen waar U totaal géén recht op heeft. Dit stijlloze gedrag kunnen wij niet goedkeuren. U bent daarom volledig uit ons systeem verwijderd. Dit soort klanten kunnen wij niet gebruiken. Gaarne géén emails meer naar ons toesturen. ZONDER vriendelijke groeten, Ruud Stift

De oplossing

Ik wil dat de ontbrekende nummers waarvoor ik betaald heb (t/m augustus 2016) nagestuurd worden of gerestitueerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Petra
    Datum
    Dhr. Stift heeft de klacht nu goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen