Klacht Readers Digest: Ondanks herhaalde toezeggingen wordt teveel betaalde contributie niet overgemaakt . Dit loopt ondertussen al 6 maanden.

Klachtnummer
# 167538
Gebruiker
Jon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij deze de laatste mailwisseling. Alle bescheiden en formulieren zijn nu per post en mail aan je bedrijf verzonden. De laatste toezegging op 04-04 jl was dat het nu binnen 8 werkdagen (voor 20-04!!) geregeld zou zijn.

Klantnr 12208276

Ls,

Zoals telefonisch besproken met uw afdeling stuur ik u bij deze de betalingsbewijzen. Mijn moeder, mvr. E.C.F. Brandjes van Ginhoven heeft 3 x uw nota betaald ipv een maal, zoals uit de bankafschriften blijkt en bij uw administratie zichtbaar is. Bij deze graag restitutie van het teveel betaalde, te weten €89,00

Mocht u verdere vragen hebben hoor ik dit graag van u

Met vriendelijke groet,

Jon Brandjes
Tel. 06-13154628

De oplossing

Directe terugbetaling en langzamerhand zou het uw bedrijf sieren als u een 84 jarige verblijdt met een bosje bloemen !!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Readers Digest?