Klacht Readers Digest: Onterechte herinnering en slechte bereikbaarheid

Klachtnummer
# 110838
Gebruiker
Faatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 1 maart 2015 een opzegbrief gestuurd naar jullie om mijn abonnement te beëindigen voor het tijdschrift HET BESTE. Ik heb hier tot heden geen antwoord op gekregen. Echter heb ik de edities van april en mei niet gekregen. Dit was voor mij als het ware een soort van antwoord en heb ik het verder zo gelaten. Totdat ik 21 mei 2015, gisteren, een herinneringsbrief kreeg, die overigens al op 29 april 2015 is opgemaakt, om abonnementsgeld 2014/ 2015 te betalen. Dit klopt niet!
Ik heb gisteren 4x geprobeerd jullie te bellen via jullie 0900- nummer, maar ik kreeg geen gehoor en werd de verbinding gelijk verbroken. Dit maakte me echt kwaad! Ik heb alles toen zo gelaten en vandaag, 22 mei 2015, alle mogelijkheden gezocht om jullie te kunnen bereiken.

De oplossing

Ik wil dat het abonnement direct word beëindigd en dat de herinnering van 29 april word gerectificeerd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Readers Digest?