Heb opzegbrief verstuurd. Aansluitend beginnen ze ineens geld af te schrijven. Op 2 nov en nu op 9 nov weer. Ze zijn totaal onbereikbaar per telefoon. Het lijkt zo'n beschaafd blad maar het gebrek aan klantenservice is zeer bedroevend.
Gewenste oplossing
Contact en geld terug.
2 reacties
Auteur
Hans de
Datum
Ik krijg nu doodleuk een melding dat de betaling voor het abonnement nog niet is voldaan. Ze gaan volledig voorbij aan mijn opzegging die al lang per brief is verstuurd. Tevens negeren ze de klacht op deze site. HET IS OORVERDOVEND STIL DAAR! Ze zijn nog steeds compleet onbereikbaar via het telefoonnummer op de brief. Dit nummer gaat enkele keren over dan wat gekke toontjes en dan wordt de verbinding verbroken. We elke keer €0,20 incasseren. Slimme manier om nog meer geld binnen te halen.
Auteur
Hans de
Datum
De automatische incasso die ze hebben gedaan heb ik terug laten storten. Dus mij geld is weer waar het hoort, op mijn rekening.
Ook een klacht indienen over Readers Digest?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.