Opgelost door Readers Digest: Opzeggen/beéindiging abonnement.

U.I. de Leeuw

Heb op 21 juni j.l. een brief gestuurd aan ReadersDigest', Postbus 59, 8200 AB Lelystad.
met de mededeling dat ik per 1 juli 2012 mijn abonnement opzeg en om een bevestiging hiervan van hun te ontvangen.
Tot nu toe, 1 aug. 2012, nog geen bericht ontvangen. Wel geregeld niet bestelde goederen en grote enveloppen met kans op hele grote prijzen als je maar wat besteld.
Graag verzoek ik Reader'sDigest nogmaals mij uit te schrijven als klant, mijn klantnummer(s) zijn 1000733386 en 48838393.
Ja klopt, krijg altijd twee artikelen, tijdschriften enz. toe gezonden, die ik zonder pardon direct weer retour afzender stuur, maar dat wordt zo langzamerhand ook vervelend.
Hoop en reken er op dat er langs deze weg dan eindelijk op mijn opzeggen wordt gerageerd
door Reader'sDigest.

Vriendelijke groet, Uco de Leeuw

Readers Digest
    Geachte heer de Leeuw,U ontvangt een schriftelijke bevestiging dat u geen mailingen meer ontvangt. Ook heb ik de abonnementen stop gezet die actief waren. De komende periode zult u nog wel (dubbele) mailingen ontvangen van Reader's Digest, deze kan ik helaas niet stoppen. De laatste zal rond 06-09-2012 bij u op de mat vallen. Daarna hoort u niks meer te ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Reader's DigestVincent Kok
    Customer Service Manager
    U.I. de Leeuw
    Bijna te mooi om waar te zijn, we wachten maar af.

U.I. de Leeuw

Ook een klacht indienen over Readers Digest?