Klacht Readers Digest: Opzegging abonnement iet doorgevoerd!al 3 jaar

Klachtnummer
# 183737
Gebruiker
Ymeen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al 3 jaar na opzegging abonnement nog steeds het blaadje "het beste",met rekeningen!!
Ook ik krijg elk jaar brief:
Hartelijk dank voor het besluit ook het komende jaar uw abnnement voort te zetten,ik had het als wachtkamer tijdschriftje,maar ben allang met mijn praktijk opgehouden!
Mijn klant nr:42291429

De oplossing

Opzegging abonnement'geen rekening over het afgelopen jaar"
De tijdschriftjes zitten nog in hun celofaan!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen