Klacht Readers Digest: Readers digest slechte klanten service, niet berijkbaar

sad Niet opgelost
peter#boos

ik koop de compacte readers digest.altijd los.in een van de losse oplage heb ik een aanbiedings kaart ingevuld om voor 1 jaar tegen een gereduceerd tarief 19.95 lid te worden .ik kreeg geen reactie en heb via readers digest online nog maals mijn vraag gesteld waarom ik geen reactie ontving op mijn ingezonden abbonement.helaas geen reactie gekregen.geprobeert te bellen maar tel. nr. in de RD uitgave klopt niet meer ,dus via internet tel. nr op gezocht maar daar wordt dus niet opgenomen.via face book readers digest nl + BE geprobeert te benaderen maar ook daar geen reactie.

Ik wil graag een reactie waarom ik nog steeds geen Reders Digest ontvang voor de aktie prijs van 19.95/jaar

peter#boos
    Zelfs via klachtenkompas geeft readers digest geen reactie.wellicht zijn ze zich bewust dat ze verkeerd gehandeld hebben maar willen er niet vooruit komen.

ondanks meegeleverd bewijs geen reactie.

peter#boos
oplossing is dat readers digest reageert en mij als nog de aanbieding doet toekomen.

Ook een klacht indienen over Readers Digest?