Klacht Readers Digest: Readers digest slechte klanten service, niet berijkbaar

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 333955
Gebruiker
peter#boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik koop de compacte readers digest.altijd los.in een van de losse oplage heb ik een aanbiedings kaart ingevuld om voor 1 jaar tegen een gereduceerd tarief 19.95 lid te worden .ik kreeg geen reactie en heb via readers digest online nog maals mijn vraag gesteld waarom ik geen reactie ontving op mijn ingezonden abbonement.helaas geen reactie gekregen.geprobeert te bellen maar tel. nr. in de RD uitgave klopt niet meer ,dus via internet tel. nr op gezocht maar daar wordt dus niet opgenomen.via face book readers digest nl + BE geprobeert te benaderen maar ook daar geen reactie.

De oplossing

Ik wil graag een reactie waarom ik nog steeds geen Reders Digest ontvang voor de aktie prijs van 19.95/jaar

1 reactie

  1. Auteur
    peter#boos
    Datum
    Zelfs via klachtenkompas geeft readers digest geen reactie.wellicht zijn ze zich bewust dat ze verkeerd gehandeld hebben maar willen er niet vooruit komen.

    ondanks meegeleverd bewijs geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter#boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
oplossing is dat readers digest reageert en mij als nog de aanbieding doet toekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen