Klacht Readers Digest: Steeds maar weer aanmaningen ontvangen terwijl wij al lang geen abonnee meer zijn.

Klachtnummer
# 135583
Gebruiker
Marrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

HOE VAAK MOET IK OPZEGGEN?
WIJ ZIJN AL JAREN GEEN ABONNEE MEER!!
ALWEER EEN AANMANING ONTVANGEN!!!!
SVP ONS UIT HET BESTAND VERWIJDEREN!!!!!!!!!!

Ook kan ik nergens op internet meer contactgegevens van jullie vinden. Onderstaande e-mail werkt ook niet meer....

half jaar geleden via de website ook verzoek ingediend om ons uit het systeem te verwijderen, maar nooit enige reactie ontvangen.:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: RD Klantenservice [mailto:info@rdklantenservice.nl]
Verzonden: donderdag 21 mei 2015 16:38
Onderwerp: Uw vraag of opmerking wordt behandeld

De oplossing

GEEN AANMANINGEN MEER STUREN, VERWIJDER ONS UIT JULLIE BESTAND

0 reacties

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen