Klacht Readers Digest: Ten onrechte betalingsherinnering ontvangen

Klachtnummer
# 110752
Gebruiker
TP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 mei 2015 betalingsherinnering ontvangen met als dagtekening 29 april 2015. Terwijl het abonnementsgeld al op 10 maart 2015 is overgemaakt.
Er is wel een ZOGENAAMDE KLANTENSERVICE. Volgens herinnering is de klantenservice bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur. Helaas blijkt het tussen 9.00 en 17.00 uur te zijn. Ook de vermelde kosten kloppen niet.
Een klachtenformulier zou je kunnen vinden op www.readersdigest.nl ook helaas want als je naar het formulier op zoek gaat via hun site dan krijg je telkens een verwijzing naar FACEBOOK. Ik vind het erg oneerlijk als ik zie wat voor moeite ik allemaal moet doen en uiteindelijk zelfs nog geen contact heb kunnen maken met iets of iemand.

De oplossing

Excuusbrief met daarin ook heel duidelijk aangegeven dat ik wel op tijd heb betaald.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen