Klacht Readers Digest: terugbetaling blijft maanden uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 149055
Gebruiker
Gert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar 3 keer voor één abonnement betaald.
Zouden het teveel betaalde per omgaande terug betalen.
Na maand niets ontvangen. Op klachten kompas gezet: geen reactie.
Enkele weken later: herhaling op klachten kompas.
Week later: gebeld om verhaal te halen. Ingesproken op bandje.
Week later door RD teruggebeld. Geen excuses, niet geïnteresseerd, geen toezegging over terugbetaling, vage toezeggingen. (wordt terugbetaald maar dat kan nog lang duren).
Inmiddels weer enkele weken verder: Zie op klachtenkompas dat er veel soortgelijke klachten zijn.
Toch maar weer een nieuwe klacht op klachtenkompas.
Benieuwd of er reactie komt.

De oplossing

Uiteraard het teveel betaalde terug.
Gezien de veelheid van soortgelijke problemen zou de consumentenbond er achter aan moeten gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Gert
    Datum
    Readers digest heeft bij de eerste klacht telefonisch gereageerd maar betaling bleef uit.
    Op 2e klacht geen enkel reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Readers Digest?