Klacht Readers Digest: Weer post van RD......

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112315
Gebruiker
Mary
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ja hoor, weer post van Reader's Digest. Brief ontvangen op zaterdag 30 mei. Weer een betaalherinnering, nu met uiterste datum 11 juni. Oja, en even bellen of schrijven als je geen abonnee meer bent....... kunnen ze hun administratie op orde brengen ;) (zeggen ze zelf). En dat terwijl ik al langer dan 1 jaar geen abonnee meer ben!
Ik heb dit inmiddels laten weten via deze site; via Klacht.nl; via Facebook, via het contactformulier op hun internetsite, en geprobeerd te bellen (lukt nog steeds niet).
Geen enkele reactie! En nu mag ik weer een postzegel gaan aanschaffen en een brief sturen aan de klantenservice. Schandalig vind ik het.
Wat zit hier achter???? Betalen doe ik zeker niet heb ik in de brief aangegeven, en ik eis dat ze me verwijderen uit hun administratie en dat ik daarvan een bevestiging krijg via mijn mailadres! Gebeurt dit niet dan stap ik naar een consumentenprogramma!

De oplossing

1. Ik word uit hun administratie verwijderd.
2. Ik krijg daar een bevestigingsmail van.
3. Ik wil nooit meer iets van ze horen/ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mary
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen