Klacht Real Hair Exclusive: Ik heb online 2 wavebanen gekocht/betaald maar deze zijn niet bezorgd.

Mevrouw krul#

Ik heb online op 28 september 2018 twee wavebanen haar besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd. Ik heb meerdere malen via hun klachtenformulier en telefonisch contact gezocht. Schriftelijk reageren ze niet maar ik heb ze wel telefonisch gesproken. Er werd tegen mij gezegd dat het vorige week geleverd zou worden en dan weer 29 oktober 2018, maar het feit is dat mijn wavebanen nog steeds niet zijn bezorgt.

Telefonisch zeiden ze dat het zolang duurde omdat ze een vracht terug hadden gestuurd, omdat de kwaliteit van het haar slecht was. Nou dat kon ik nog geloven maar als ze iedere keer telefonisch zeggen: "de haren komen dan en dan" maar mijn bestelling wordt maar niet bezorgd!! Ook de communicatie verloopt slecht als je zelf telefonisch contact opneemt proberen ze je weer af te wimpelen met een excuus, en zeggen ze dat ze je terugbellen maar dat doen ze niet.

Ik laat het hier niet bij zitten. Als je online producten verkoopt moet je ze ook leveren en niet alleen het geld innen!! DUS MENSEN LET OP ALS JE IETS ONLINE BESTELT BIJ REAL HAIR EXCLUSIVE, WANT JE KOOPT IETS WAT ZE NIET BEZORGEN. EIGENLIJK KOOP JE DUS LUCHT!!!

Ik wil 2 wavebanen ( kinky curly van 24 inch golden brown) thuis ontvangen. Hier heb ik ook voor betaald!!

Mevrouw krul#
    Ik heb nog steeds geen haarmatten ontvangen. Ze blijven beloven dat mijn bestelling bezorgt wordt. Dit beloven ze al vanaf 28 september 2018 en het is nu 5 november 2018.
    Tevens reageren ze niet op mailtjes en nemen ze zelf ook geen contact op. Ik ben degene die hen iedere keer belt.

Ook een klacht indienen over Real Hair Exclusive?