Klacht Real Witgoed Service: vaatwasser 25-2-2016 voor reparatie meegenomen; tot nu niet terug gebracht. Reageren niet meer op e-mails/voicemailberichten.

Moniquede prez

Realwitgoed.nl is n.a.v. een e-mail met verzoek om informatie m.b.t. storingscode vaatwasser en indicatie reparatiekosten langs geweest. Gaf daar bij aan dat motor vervangen moest worden en dat die besteld moest worden. Bestelling zou enkele dagen in beslag nemen. Na e-mail verzoek naar stand van zaken van bestelling, is Realwitgoed.nl 25-2-2016 langsgekomen. Monteur gaf aan dat hij de vaatwasser mee moest nemen naar de werkplaats omdat het niet lukte de vaatwasser open te maken om de motor te instaleren. Zou in een dag in orde gemaakt worden, waarna contact met mij zou worden opgenomen om de vaatwasser terug te brengen. Op herhaalde email berichten en voicemail berichten wordt niet gereageerd. Ik krijg niemand aan de lijn.
Van het weekend heb ik een voicemail bericht achter gelaten dat ik een klacht in zou dienen en aangifte zou doen bij de politie als niet voor maandag contact met mij zou worden opgenomen.

Ik wil dat de vaatwasser onmiddellijk wordt terug gebracht in de staat waarin die is meegenomen. Ik heb geen vertrouwen meer in de diensten van dit bedrijf.

Wij vinden dat Real Witgoed Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Real Witgoed Service?