Klacht RealGreen Energy: afzegging binnen termijn en toch klant?

Klachtnummer
# 352823
Gebruiker
anita1962
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben benaderd door deze energie leverancier.Er is een deal voor gesteld.En dan word ik opgebeld dat haar collega iets verkeerd heeft berekend. Dat het bedrag veel hoger komt voor mij.
Dus heb ik gezegd dat ik niet verder ga,en ik ook geen mail heb ontvangen ter bevestiging.Alles is mondelijk gegaan.
Dus heb ik een andere leverancier genomen.
Maar tot mijn verbazing kwam ik erachter dat er nu 2 keer is afgeschreven bij mij.Terwijl ik heb gezegd niet met hen leverancier in zee te gaan. Nu zeggen ze dat ik niet zomaar kan overstappen en aan hen vast zit.Wat moet ik doen? Geef aub antwoord.
T v Dolderen

De oplossing

Het liefste oplossen.Maar advies hierin is welkom

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RealGreen Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RealGreen Energy?