Klacht RealGreen Energy: Ik voel me opgelicht door realgreen energy

Klachtnummer
# 354756
Gebruiker
Niet overstappen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een telefoontje van realgreen waar ik informatie had opgevraagd over hun levering van energie, kreeg ik een contract per mail doorgestuurd. Ik heb geen toestemming gegeven voor een energie contract en heb gelijk een formulier ingevuld waarop staat dat ik me bedenk. De medewerkster aan de telefoon had mijn rekeningnummer nodig om mij informatie toe te sturen, helaas heb ik toen het verontrustende belletje gemist waardoor je in plaats van informatie een contract krijgt toegestuurd.

Hoef je daar niet meer voor te tekenen tegenwoordig en hoe zit dat met de privacy wet, ze weten zelfs je geboortedatum nog. Ik wil bij mijn eigen leverancier blijven en dat is de Nuon, ik zal de Nuon zeker op de hoogte stellen van dit telefoontje

Gewenste oplossing

Het contract waar ik niet om gevraagd heb per direct stop zet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RealGreen Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RealGreen Energy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen