Klacht RealGreen Energy: Ze proberen met een lul verhaaltje klanten bij andere maatschappijen weg te trekken.

Moo

Ik werd vorige week gebeld door iemand van real green energie die zich voordeed als 1 van budget energie ( mijn huidige energie maatschappij ) hij vertelde het verhaaltje dat ze van budget energie opzoek zijn gegaan naar goedkopere energie en dat we 180 euro op jaarbasis zouden besparen. Leuk verhaal! Ik dacht dus echt dat t van budget energie was en dat verder alles het zelfde zou blijven. Maar mooi niet ik kreeg de eerste rekening die 45 euro hoger was dan mijn huidige rekeningen. Dus gebeld naar budget energie die wisten helemaal nergens van af en gaven ook aan dat soort dingen nooit te doen. Met andere woorden real green energie probeert op een vieze manier klanten binnen te krijgen met een mooi verkoop verhaaltje. Mensen trap hier niet in! Je betaalt veelste veel.

Voor mij hoeven ze niks meer te doen. Ik weet dat ik in de toekomst niet bij oplichters mijn energie vandaan wil halen.

Wij vinden dat RealGreen Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RealGreen Energy?