Klacht Rebel E sigaret: Niet gevraagde levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57981
Gebruiker
Ruischen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in februari 2014 een bestelling geplaatst op een site van Rebel dat je een startpakket kon bestellen en dat je daarvoor éénmalig een bedrag van € 4,95 moest bijdragen voor de verzending.De zending ontvangen in maart.
Nu blijkt dat het gaat om een abonnement waarbij 4 wekelijks een zending volgt van € 34,95 per stuk. Hier heb ik niet om gevraagd en wens dan ook niet hiermee verder te gaan.10 april krijg ik een aangetekende mail om €34.96 te betalen terwijl 11 april krijg ik de 2e zending pas .Ik wens dat men mij niets meer stuurt en dat het abonnement per direct wordt opgezegd, dit is mij vandaag telefonisch toegezegd door Hueda Ozdemir van de klantenservice.. Moet ik nu toch betalen? ( heb geen zin dat ik een incassobureau op mijn nek krijg)

De oplossing

Dat alles wordt stopgezet en ik ook niet hoef te betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rebel E sigaret is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ruischen
    Datum
    Op een sluwe manier wordt hier zaken gedaan, van duidelijkheid/ transparantie heeft deze organisatie nog nooit gehoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruischen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rebel E sigaret?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen