Klacht Rebel E sigaret: onlogisch en oplichting

Klachtnummer
# 103419
Gebruiker
seror
Datum
5 reacties

Details

De klacht

van lang tijd gelden ,dit bedrijf naar mij pakt sturen en staat bij de pakt no pankrekining
ik heb betaled na een mand ,dit bedrijf nogen keer naar mij accptgiro mot nogen keer betalen met ander bank rekining
maar ik had echt betalen en heb ik bewijs
als ik ga betalen twee keer mischen drede keer stuur naar mij accptgiro met ander bank rekinng an viuer keer met ander bankrekinng is dat normal

5 reacties

  1. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,
    Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebelcustomerservices@alektum.nl.
    Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice
  2. Auteur
    seror
    Datum
    Ik betaalde de prijs voor beckt op het rekeningnummer, die was gevestigd aan de beckt en dan jullie naar een andere bankrekening stuuren dat moet ik betalen betaling zolder en na verzonden
    Ik betaalde dit keer twee u sturen naar opnieuw berekent dride
  3. Auteur
    seror
    Datum
    wanner jullie dride keer naar mij dride bankrekinning
    ik heb bewijs voor ik heb gebtald
    is klaar
    dat id druk over mij
  4. Auteur
    seror
    Datum
    niet een mijn email brief stuuren
    ik wel graag heer antwoord geven
  5. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebel@Prod2.nl.
    Als u ons een betaalbewijs mailt zullen we dit laten uitzoeken.
    Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice

Ook een klacht indienen over Rebel E sigaret?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen