Klacht Rebel E sigaret: oplichters!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 69904
Gebruiker
monica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Proef pakketje besteld,@ 4,95 en na twee maanden weer een pakketje van 49,95! Dat is de bedoeling niet...... Gebelt naar een bedrijf in a dam,en die vertelde mij dat ik een abonnement hebt ja dacht het niet stond niet vermeld! Dus ik vertelde dat ik het nieuwe pakketje retour stuur,maar dat kon niet! Ze namen het niet terug! De doos zit nog verzegeld zei ik maar nee u moet deze gewoon betalen nou dacht het niet! PS mijn abonnement wilde ze wel stopzetten(best aardig) wwat een zooi maar ik betaal dus helegaar nx noppes nada

De oplossing

Retouren en klaar!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rebel E sigaret is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    monica
    Datum
    Beetje jammer!,ik zal nog even reageren... Het pakje rebels sigaret heb ik geretourneerd persoonlijk naar Zwitserland ( die moeite a 5,00) had ik ervoor over gehad dus zoek het uit! Kom maar op met de aanmaningen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rebel E sigaret?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen