Klacht Rebel E sigaret: Rebel e-cigarette

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104891
Gebruiker
m.hoorn1@hetnet.nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb het proefpakket betaald.
daarna 2 zendingen aangetekend retour gestuurd.
wens niets meer te ontvangen.
en ik betaal dus ook niet.
wens geen aanmaningen meer te ontvangen

De oplossing

wens niets meer te ontvangen.
en zeker geen aanmaningen

4 reacties

  1. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,
    Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebel@Prod2.nl.
    Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice
  2. Auteur
    m.hoorn1@hetnet.nl
    Datum
    voorstel REBEL
    gewoon betalen
    ze sturen niets meer . Volgens Rebel liggen de retourpakketjes bij de douane en zijn voor hun verloren. Nou voor ons dus ook.
    ik heb volgens Rebel een bevestigingsmail gehad met voorwaarden , waarvan mij niets bekend is.
  3. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebel@Prod2.nl..Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice
  4. Auteur
    m.hoorn1@hetnet.nl
    Datum
    ik ga niet akkoord met het voorstel van REBEL om alles te betalen.
    ik heb geen pakjes gehad (teruggestuurd) We komen er dus niet uit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
m.hoorn1@hetnet.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry