Klacht Rebel E sigaret: rebel verplicht te betalen

Klachtnummer
# 106554
Gebruiker
madhu
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb het rebel pakket eenmalig besteld en toen belde ik het bedrijf op om het stop te zetten, want ik kreeg ineens een factuur van 49 euro zoveel. Ik heb het bedrijf gebeld en er werd gezet dat het stopgezet zou worden nu krijg ik alsnog een rekening en toen ik de klacht meldde zeiden ze dat het in kleine letters stond maar dat is niet hoe het hoort mensen die geen inkomen hebben kunnen het niet betalen. Ik mocht het ook niet terugsturen en het was totaal niet duidelijk te herkennen dat er nog een vervolg kwam. Ik heb een verhoging gekregen en dit vind ik niet sociaal.

De oplossing

Omdat ik geen inkomen heb vraag ik u om het te kunnen annuleren ik heb mijn eerste rekening al betaald en kan de ander niet betalen ik heb nog gevraagd om het terug te sturen maar dat kon niet en dat vind ik heel apart. Er is aan de telefoon duidelijk gezegd dat het in het klein stond met andere woorden dat je gewoon opgelicht word. Ik wil een vrijstelling voor het factuur dat mijn opgestuurd is. Want het eerste heb ik al voldaan

3 reacties

  1. Auteur
    madhu
    Datum
    Ze zijn ook niet bepaald behulpzaam aan de telefoon want die mevrouw maakte mij duidelijk dat ik het gewoon moet betalen en er verder niks aangedaan kon worden service is niet bepaald meehelpend en doen alsof het geen probleem is. Ik betaal geen ene cent en klaar ermee. Dit moet opgelost worden. Zo lichten ze mensen op een hele genieperige manier op. Ze kunnen gaan sturen maar ik betaal niks meer.
  2. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebel@Prod2.nl..Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice
  3. Auteur
    Rebel E sigaret
    Datum
    Geachte klant,
    Om uw zaak te kunnen behandelen verzoeken wij u een bericht te sturen naar rebel@Prod2.nl..
    Dank voor uw medewerking.
    Rebel/Elle Klantenservice

Ook een klacht indienen over Rebel E sigaret?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen