Klacht Rebel E sigaret: Startpakket ontvangen zonder te melden dat het een abonnement vorm is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53079
Gebruiker
Claudia de Koning
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 18-02-2014 een bestelling geplaatst op een site van Rebel dat je een startpakket kon bestellen en dat je daarvoor éénmalig een bedrag van € 4,95 moest bijdragen voor de verzending.
De zending ontvangen op 04-03-2014.
Nu blijkt dat het gaat om een abonnement waarbij 4 wekelijks een zending volgt van € 34,95 per stuk. Hier heb ik niet om gevraagd en wens dan ook niet hiermee verder te gaan. Ik heb inmiddels via de site een retour aanvraag ingediend, want natuurlijk zijn er géén retour gegevens bekend.
Vandaag heb ik een mail gestuurd naar het mailadres wat stond vermeld op de site. Hierop kreeg ik meteen een mail retour ""

Bedankt voor Uw mail helaas zijn wij niet meer werkzaam voor dit bedrijf.
Wat moet je hier dan mee?


De oplossing

Ik wens dat men mij een retour adres geeft en dat het abonnement per direct wordt opgezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rebel E sigaret is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Claudia de Koning
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rebel E sigaret?