Klacht Rebogroep Vastgoed: Defecte omvormer vanaf startdatum huur.

Klachtnummer
# 365936
Gebruiker
Vissenveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze omvormer was vanaf startdatum huur kapot. Hierdoor wekte de 15 zonnepanelen op het dak wel op, maar leverde dit niet terug aan de energiemaarschappij. Wij hebben pas eind november instructie gekregen van de installatie dus kwamen er laat achter dat het systeem niet werkte. Resultaat: we moesten fors bij betalen en liepen in verhouding met de buren ruim 1000 euro mis. Diverse malen over gemaild eerst met homeij, daarna eerste medewerker Rebo, die stak zijn kop in het zand en deed net of mijn mails er niet waren. Uiteindelijk heb ik ze voor een ultimatum gesteld en gezegd dat ik bij uitblijven reactie de helft zou verrekenen met de huur. Dit uiteindelijk ook gedaan. Toen kwamen ze weer in de lucht, eerst kwam medewerker 2, toen kwam medewerker 3. Ik heb het geschil voorgelegd aan de directeur, die zei: volgende week hoor je van mij. Weer geen reactie dus een rappel....weer geen reactie. Maar ondertussen wel aanmanen en dreigen met hoge kosten. De installatie was aantoonbaar vanaf de startdatum huur defect mensen...kom met een reactie en accpteer mijn voorstel van 50/50...die meer dan redelijk is. Ik had ook de hele huur kunnen storneren namelijk voor alle kosten en tijd die ik hiermee kwijt ben.

De oplossing

Ik wil dat Rebogroep haar verantwoordelijkheid neemt en de 470,- verrekent met de huur ter compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rebogroep Vastgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rebogroep Vastgoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen