Klacht Rebuy: Bedroevende bereikbaarheid, geen uitbetaling zoals beloofd

sad Niet opgelost
# 319722
Klaas Oostendorp

Tot mijn grote verrassing heeft Rebuy na 1,5 maand de verkoop geannuleerd zonder maar even uit beleefdheid contact op te nemen. Contact met rebuy was toch al zeer problematisch te noemen. Telefonisch onbereikbaar en via e-mail werd er nooit binnen 48 uur gereageerd en als er al gereageerd werd dan kwam er geen passend antwoord.

Betreft:
Verkoopdatum 13.07.2018 Klantnummer 10322452 Ordernummer TRN26997345

Reden annuleren verkoop: verkoop verlopen geen artikel ontvangen.

Beetje vreemd daar het pakket gewoon verstuurd is, onderweg is geweest en bezorgd.

Er meerdere e-mail contacten zijn geweest omtrent deze zending van 5 telefoons waarbij Rebuy feitelijk al aangeeft de telefoons te hebben ontvangen: Sandy S**** | JUL 31, 2018 : Bedankt voor uw inzending. Vanwege het grote aantal identieke artikelen, moeten we u vragen ons het juiste bewijs van eigendom te verstrekken. Dit bewijs is zelfs 2 keer verstrekt.

Orderdetails TRN26997345
Verzendstatus (id: 3SEAJY000030114) 17-07-2018
Pakket succesvol afgehaald
18-07-2018 Pakket is aangemeld
18-07-2018 Pakket is onderweg

Gezien jullie op al mijn eerdere e-mails ook geen reactie hebben gegeven en
ik al 1,5 maand aan het lijntje wordt gehouden en automatische onpersoonlijke e-mail ontvang dat de verkoop is geannuleerd, wend ik me ook meteen tot de officiële klachten commissie.

Ik ben zeer teleurgesteld en voel me bestolen. Ik heb het idee dat jullie de telefoons zijn kwijtgeraakt en nu dit over mijn rug willen goedmaken.

Groeten, Klaas Oostendorp

Hierbij dien ik een officiële klacht in en verwacht ik dat jullie mij de ingezonden telefoons uitbetalen.

Rebuy is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AUG 30, 2018 | 12:13
    Beste Klaas Oostendorp,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons oprecht dat er duidelijk iets niet helemaal goed gelopen is.
    Ik zal het intern bespreken en er zo snel mogelijk op terug komen.

Wel is waar niet binnen 48 uur maar toch een antwoord. Ben benieuwd hoe lang ik nu op een antwoord moet wachten, voorlopig wachten we dus even af.

Klaas Oostendorp
    Helaas blijft het weer angstvallig stil bij Rebuy. Hopelijk komt er een oplossing en anders gaan we er hulp in roepen om ons recht te halen. Eerlijkst duurt het langst natuurlijk.
    Klaas Oostendorp
    Helaas niks meer gehoord van rebuy. Minachting van de klant.
    Klaas Oostendorp
    Helaas, nog steeds geen inhoudelijke reactie van rebuy. Behalve deze standaard e-mail dat ze de werkdruk niet aankunnen en overal achter lopen.

Vanwege het uitzonderlijk hoge aantal emails hebben we helaas een achterstand in de beantwoording ervan.

Voor de verwerking van de verkoop van uw artikelen aan ons, hebben wij momenteel tot 10 werkdagen nodig na ontvangst.

Ik heb mijn vertrouwen al verloren in rebuy en een officiële klacht indiend.
    Klaas Oostendorp
    En nog steeds geen enkel teken van leven.
    Klaas Oostendorp
    Ondanks een officiële klacht bij het keurmerk waarbij rebuy is aangesloten nog geen enkele reactie. Bedroevend.
    Klaas Oostendorp
    En nog geen reactie van Rebuy.

Klaas Oostendorp
Niet opgelost, de verkoop is wel weer geactiveerd.

Ook een klacht indienen over Rebuy?