Rebuy is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rebuy: Bedroevende bereikbaarheid, geen uitbetaling zoals beloofd
Details
De klacht
Tot mijn grote verrassing heeft Rebuy na 1,5 maand de verkoop geannuleerd zonder maar even uit beleefdheid contact op te nemen. Contact met rebuy was toch al zeer problematisch te noemen. Telefonisch onbereikbaar en via e-mail werd er nooit binnen 48 uur gereageerd en als er al gereageerd werd dan kwam er geen passend antwoord.
Betreft:
Verkoopdatum 13.07.2018 Klantnummer 10322452 Ordernummer TRN26997345
Reden annuleren verkoop: verkoop verlopen geen artikel ontvangen.
Beetje vreemd daar het pakket gewoon verstuurd is, onderweg is geweest en bezorgd.
Er meerdere e-mail contacten zijn geweest omtrent deze zending van 5 telefoons waarbij Rebuy feitelijk al aangeeft de telefoons te hebben ontvangen: Sandy S**** | JUL 31, 2018 : Bedankt voor uw inzending. Vanwege het grote aantal identieke artikelen, moeten we u vragen ons het juiste bewijs van eigendom te verstrekken. Dit bewijs is zelfs 2 keer verstrekt.
Orderdetails TRN26997345
Besteloverzicht Orderstatus: Geannuleerd
Datum: 13-07-2018
Aantal pakketten: 2
Totaal: € 0,00
Rekeninghouder: Klaas O*******
IBAN: ************3413
Verzendstatus (id: 3STYAN0001111)
20-07-2018 Pakket bezorgd
Verzendstatus (id: 3SEAJY000030114) 17-07-2018
Pakket succesvol afgehaald
18-07-2018 Pakket is aangemeld
18-07-2018 Pakket is onderweg
Gezien jullie op al mijn eerdere e-mails ook geen reactie hebben gegeven en
ik al 1,5 maand aan het lijntje wordt gehouden en automatische onpersoonlijke e-mail ontvang dat de verkoop is geannuleerd, wend ik me ook meteen tot de officiële klachten commissie.
Ik ben zeer teleurgesteld en voel me bestolen. Ik heb het idee dat jullie de telefoons zijn kwijtgeraakt en nu dit over mijn rug willen goedmaken.
Groeten, Klaas Oostendorp
De oplossing
Hierbij dien ik een officiële klacht in en verwacht ik dat jullie mij de ingezonden telefoons uitbetalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.