Klacht Rebuy: Contact not possible

Klachtnummer
# 322265
Gebruiker
Mahmood
Datum
3 reacties

Details

De klacht

I bough a samsung tablet from rebuy. First of all It took almost two weeks before it was delivered from Germany to Netherland.
I sent an email to rebuy that I would like to have an invoice for this purchase they did not reply.
I wanted to return the item because I was not able to install the application on it. According to thier return policy it is possible to retun the item within 21 days however their is no retun form available on thier website. I sent an email and also tried to call to thier give phone number there is no answer.

I would like to have the money back of my purchase this is my order number TRN27686207. Please send me the return form.

Thank you

De oplossing

I would like to have the money back of my purchase this is my order number TRN27686207. Please send me the return form.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rebuy is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Mahmood
    Datum
    Still no answer
  2. Auteur
    Mahmood
    Datum
    Still no answer
  3. Auteur
    Mahmood
    Datum
    Still no answer

Ook een klacht indienen over Rebuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen