Opgelost door Rebuy: Eerlijkheid duurt het langst ook naar klanten toe.

content Opgelost
Ronaldv63

Telefoon verkocht aan Rebuy Samsung Galaxy 6 Edge.
Voor deze telefoon zou ik 191 euro vangen maar na hun controle bleek hij maar 111 waard te zijn.
Volgens Rebuy zaten er achter en voorop scherm krasjes.
Dit is zeker niet zo want tijdens gebruik heeft er bescherming aan de achter en voorkant gezeten en voor verzending zelf nog extra gecontroleerd omdat dit vaak als reden wordt gegeven om zo de verkoop prijs te kunnen verlagen.

Ook zat er de origineel oplader bij die werkte alleen de usb kabel zat wat los.
Deze kabel kost misschien 10 euro maar is voor Rebuy een reden om je telefoon verkoop van 191 euro te verlagen naar 111 euro.

Ik kon mijn telefoon retour krijgen als ik het niet eens was met de nieuwe prijs .
Ben akkoord gegaan met deze 111 euro omdat je niet weet hoe en in welke staat je telefoon retour komt.

Dit alles heb ik ook persoonlijk per mail naar Rebuy verzonden.

Dit is hun antwoord:

Hoe dan ook, ik sta klaar om u te ontvangen.
Ik ben blij om u nog eens 38,55 Euro aan te bieden.

U hebt dus de telefoon verkocht voor een totaal van 150,00 euro.

Is dat goed voor jou?

Met vriendelijke groet

Nu zou ik u nog willen vragen om ons te laten weten hoe tevreden u bent met onze klantenservice. Hiervoor hebben we vier vragen opgesteld, klik hier om deze te beantwoorden.

Alvast bedankt!

André Miller
reBuy Klanttevredenheid

Nu voor een tweede keer een mail naar Rebuy verzonden maar krijg geen antwoord meer.

Dit nu snel oplossen en eerlijk zijn .

Rebuy is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ronaldv63
Probleem opgelost Rebuy heeft nog 38 euro overgemaakt naar mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Rebuy?