Klacht Rebuy: Houdt niet aan eigen bezorgingstijd en reageert niet op mail

Klachtnummer
# 311724
Gebruiker
Gianluca1996
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rebuy stuurt pakket 2 dagen te laat op (gaven 2 a 3 werkdagen aan en was 5 werkdagen) en reageert niet op mijn (klacht)mail

De oplossing

Coulancekorting als vergoeding voor de vertraging, aangezien ik hem privé en zakelijk op kort termijn nodig had

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rebuy is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rebuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen