Opgelost door Rebuy: Waar blijft of is mijn mobiel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 378622
Gebruiker
Hrbergiershorst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Uitblijven en terug krijgen van mijn onder garantie ter reparatie mobiel.
20-06-2019 verstuurd vandaag 18-07-2019 nog niet retour.
Diverse mails verstuurd die niet beantwoord worden.
Telefonisch kontakt gezocht werd ik ook niet wijzer van moest nog even geduld hebben

De oplossing

Dat wat ze beloven op de side ook nakomen.
Mijn mobiel gerepareerd terug krijgen.
Eventueel een ander toestel.
Of mijn geld terug.
Zowieso meer duidelijkheid

1 reactie

  1. Auteur
    Rebuy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van den Anker,

    Allereerst mijn excuses voor het ongemak, we gaan het op een goede manier voor u oplossen. Ik heb u zojuist een mail gestuurd om de verdere details te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Toon - reBuy

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hrbergiershorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgende week zou mijn toestel opgestuurd worden. Het word door een medewerker in de gaten gehouden. Tevens exuses voor de late reactie. Als het goed is krijg ik vandaag mijn toestel terug Is inmiddels terug
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rebuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen