Opgelost door Rebuy: Waardeloze communicatie en mijn telefoon is zoek.

sad Opgelost
Jezuswatslecht

Ik krijg geen antwoord Heb via een webformulier uitgebreid uit de doeken gedaan wat er mist, maar krijg niet eens een ontvangstbevestiging ervan. Je kunt wel bellen, maar je kunt vervolgens je klacht alleen in het Duits of Engels doen.

Ik heb exact gedaan wat Rebuy van mij heeft gevraagd. Ik heb mijn telefoon in vertrouwen naar hen opgestuurd en nu wil ik dat zij het afgesproken bedrag betalen.

Bijlagen

Rebuy is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jezuswatslecht
    Het wordt nu nog gekker. Mailtje van Rebuy gekregen met de mededeling dat ik mijn order geannuleerd heb. Hoezo dat? Ik wil of mijn telefoon terug in de staat waarin ik hem heb verstuurd of ik wil het door Rebuy beloofde bedrag. Wat een waardeloos bedrijf dit.
    Jezuswatslecht
    Nog steeds geen enkele reactie vanuit Rebuy. Mijn dochter is haar telefoon kwijt? Verkoop is geannuleerd omdat er geen toestel is ontvangen, terwijl Rebuy heeft aangegeven dat ze een bericht hebben ontvangen van PostNL dat het toestel is afgeleverd in Zwolle. Inmiddels ook via de site gevraagd naar de status maar los van een ontvangstbevestiging helemaal niets. Heel erg teleurstellend dit...
    Jezuswatslecht
    Ik wacht nog steeds. Het blijft maar stil vanuit reBuy
    Jezuswatslecht
    Pas nadat ik mijn grieven heb geuit op Trustpilot komt reBuy in actie. Oorzaak was een annulering van mijn kant op basis van een dubbele aanmelding. Administratief was het bij reBuy niet helemaal op orde blijkbaar. Uiteindelijk is het toestel weer "gevonden" en heb ik het in dezelfde conditie retour gekregen.

Jezuswatslecht

Ook een klacht indienen over Rebuy?