Opgelost door ReCell: Bij Recell wordt je opgelicht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 250911
Gebruiker
P.E.Y. Wierenga
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Inruil aktie van oude gsm levert waardebon op bij coolblue.
Het bedrijf vindt barsten en scheuren in telefoon die er niet in zitten zodat zij de waarde verminderen.
Je wordt dus opgelicht.
En met mij vele anderen blijkt uit 1x googlen op "ervaringen recell".

De oplossing

Waardebon met juiste bedrag

7 reacties

  1. Auteur
    ReCell
    Datum
    Dag Petra,

    Jammer dat je naar aanleiding van onze beoordeling waarbij wij scheurtjes in de behuizing van de toegestuurde telefoon hebben geconstateerd niet even contact met ons hebt opgenomen. Dan had ik je meteen foto's kunnen sturen van de behuizing met scheurtjes.

    Hoewel ik je teleurstelling begrijp hebben wij toch echt zowel aan de linker- als aan de rechterzijde van de telefoon scheurtjes aangetroffen. Naar je prive mailadres heb ik foto's van de scheurtjes gestuurd. Ik hoop dat dit voldoende duidelijkheid geeft en je onze beoordeling alsnog respecteert en er dan ook zeker in geen enkele vorm sprake is van oplichterij.

    Mocht je toch nog vragen hebben neem dan even telefonisch contact met mij op. Je vindt onze gegevens in de hierboven genoemde mail.

    Ik hoop je klacht hiermee met de uiterste zorgvuldigheid te hebben behandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Anita de Reus
    Het Recell team
  2. Auteur
    P.E.Y. Wierenga
    Datum
    Hallo,

    Nee, ik ben het niet eens met je antwoord.
    Aangezien jullie gigantisch (belachelijk) hoge eisen stellen aan in te leveren telefoon heb ik deze minimaal 3x met vergrootglas bekeken en ook gevoeld. Ik heb deze scheurtjes niet gezien en ook niet gevoeld. Op de foto's is voor mij niet duidelijk of het krasjes of scheurtjes zijn.
    Nog belangrijker, hoe weet ik of het mijn toestel is?
    Wat ik ondertussen wel weet is dat jullie er alles aan doen om een lager bedrag uit te keren.
    En nee, ik heb niet de behoefte om te bellen want dat helpt toch niet.
    Deze klacht blijft open staan totdat ik de waardebon met het juiste bedrag heb ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Petra
  3. Auteur
    ReCell
    Datum
    Dag mevrouw Wierenga,

    Jammer dat u op deze manier reageert. Met de Coolblue actie heeft u zich geconformeerd aan de voorwaarden zoals gesteld. We hebben hier wel degelijk met uw toestel te maken waarin wel degelijk scheurtjes aanwezig zijn. Aan uw toon te merken gaan wij er niet uitkomen. Mocht u de voucher van Coolblue nog niet verzilverd hebben dan kunnen wij deze deactiveren en daarna het toestel aan uw retourneren.
    Wij horen het graag van u.
    Groet, Anita de Reus
  4. Auteur
    P.E.Y. Wierenga
    Datum
    Ik ga met dit voorstel akkoord onder de voorwaarde dat:
    Ik mijn ingeleverde toestel ontvang, werkend (dus met accu) en zonder barst in scherm.
    Die kleine scheurtjes zoals getoond op foto's, oké.
    De waardebon is nog niet verzilverd.
    Bij ontvangst van toestel (en na inspectie van mijn kant) en mijn goedkeuring hiervan verander ik de status van deze klacht in opgelost naar tevredenheid.
  5. Auteur
    ReCell
    Datum
    Dag mevrouw Wierenga,

    Wij gaan het verzoek om de voucher te deblokkeren bij Coolblue neerleggen. Zodra dit geregeld is zullen wij u het toestel toesturen.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Het Recell Team
    Anita de Reus
  6. Auteur
    P.E.Y. Wierenga
    Datum
    Ik reageer omdat anders de klacht wordt afgesloten. Ik wacht nog op mijn toestel en ga ervan uit dat deze in week 2 van 2017 te ontvangen.

    Groet, Petra
  7. Auteur
    ReCell
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dag Petra,
    Conform afspraak hebben wij vorige week uw toestel geretourneerd. Helaas is er bij Postnl iets misgegaan en kregen wij vanochtend het toestel retour. Ik heb het meteen weer bij een afgiftepunt bezorgd en ik verwacht dat u het toestel morgen / woensdag in huis hebt.
    Groet, ReCell

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.E.Y. Wierenga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefoon in goede staat ontvangen. Klacht opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ReCell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen