Klacht ReCell: Geen gehoord op telefoons en e-mails ivm wachten op beoordeling toestellen

Klachtnummer
# 327577
Gebruiker
Gebruiker1539786099
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 19 september 2018 heeft Recell, volgens de track & trace nummer, mijn pakket ontvangen waarin 3 toestellen zaten voor de verkoop. Het gaat om een totaal bedrag van € 1.050.

Tot op heden heb ik nog niets van hun vernomen. Ik heb verschillende keren gebeld naar het algemeen nummer en ook aantal e- mails verstuurd, maar helaas zonder resultaat.

Ik begon zorgen te maken dat mijn 3 toestellen toch niet goed zijn aangekomen. Vervolgens lees ik vandaag op internet dat het bedrijf failliet is. Nu maak ik extra veel zorgen, omdat ik niet weet wat er met mijn toestellen gaat gebeuren. Ik zou daarom graag mijn toestel weer terug hebben, maar weet niet welke actie ik nu kan ondernemen aangezien ze onbereikbaar zijn.

De oplossing

Mijn toestellen weer kosteloos retourneren of het verkoop bedrag twv € 1.050,- aan mij uitkeren mits het beoordeeld is.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1539786099
    Datum
    Wat is de oplossing?

Ook een klacht indienen over ReCell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen