Klacht ReCell: Geen geld terug voor telefoon

Klachtnummer
# 326286
Gebruiker
Yvon1401
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden mijn s6edge in goede staat opgestuurd
Ik heb 13 sept een bevestiging gehad maar helaas geen geld ontvangen
Ik zou € 105,- er voor krijgen!
Ik heb de afgelopen 3 weken zeker 15 x gebeld maar helaas nooit iemand aan de telefoon gehad ook heb ik meerdere mails verstuurd maar helaas geen antwoord!
Wat klantvriendelijk!!
In goed vertrouwen wat opgestuurd en dan zo gemeen behandeld worden.
Wat een oplichters dit bedrijf

De oplossing

Graag contact leggen met Recell/verkoop je telefoon. Nl

0 reacties

Ook een klacht indienen over ReCell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen