Klacht ReCell: Telefoon op raadselachtige wijze kapot gegaan

Waalwijk1970

Ik heb mijn telefoon opgestuurd hij was 100% heel heb hem in een gewikkeld in keukenrol in een bubbeltjes envelop opgestuurd en nu beweren hun dat er een scheur in het glas zat toen hij aan kwam met t gevolg dat ik geen €195 terug krijg maar €48,75.

Ik wil mijn telefoon terug zodat ik zelf kan zien dat t waar is geloof er namelijk helemaal niks van omdat ik 100% zeker weet dat mijn telefoon heel was en het me sterk lijkt dat hij als ie zo goed is ingepakt kapot gaat

ReCell
    Het verhaal is iets anders. Het toestel bleek in de linker onderhoek aan het glas een beschadiging te hebben. Daarnaast hebben wij geconstateerd dat het glas al een keer vervangen is. Hiervoor is niet-origineel glas gebruikt aan de dikte van het glas te oordelen (het glas komt boven de bezel uit). Bovendien is het niet correct gedaan want het glas zit los. En dat heeft niet met verzenden te maken.
    Naar aanleiding van het bovenstaande is de vergoeding aangepast conform de voorwaarden waarmee mevrouw akkoord is gegaan.
    Uit coulance - omdat wij de teleurstelling van mevrouw begrijpen - hebben wij aangeboden om het toestel bij wijze van uitzondering retour te sturen. Dit is inmiddels ook gebeurd.

Bovengenoemde beoordeling is onjuist.

Ook een klacht indienen over ReCell?