Klacht Rechtstelefoon: Rechtstelefoon verbreekt na lang in de wacht gestaan te hebben de verbinding en brengt belkosten in

Klachtnummer
# 352019
Gebruiker
Ynneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De afgelopen weken heb ik de Rechtstelefoon 2 of 3 maal geprobeerd te bellen om een juridische vraag te stellen.
Ik heb lang in de wacht gestaan en kreeg een bandje te horen dat ik zou worden doorverbonden met een medewerker. Vervolgens werd de verbinding verbroken.
De kosten bedragen 0,95 cent per minuut, ik dacht dat dit pas zou ingaan als ik iemand aan de telefoon heb. Dat bleek niet zo te zijn, mijn beltegoed voor de hele maand was ineens op! Het moet wel een paar tientjes gekost hebben terwijl er gewoon niet wordt opgenomen.
Ik vind dit een incorrecte manier van werken en heb verzocht om de belkosten te vergoeden.

De oplossing

Ik wil de belkosten graag vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rechtstelefoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rechtstelefoon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen