Klacht Rechtstelefoon: Mooie woorden, een wassen neus, geldklopperij en zonder tegenprestatie!

Klachtnummer
# 343847
Gebruiker
Zakelijke relatie Bruijsten-Heemskerk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik per telefoon mijn hulpvraag heb gesteld (kostte € 18,00) kreeg ik een mail ter bevestiging en de vraag om lid te worden van een "zorgeloos jaar" a 5,42 per maand en minimaal een jaar. Omdat je snel een deskundig iemand nodig hebt en door de rechtstelefoon geholpen denkt te worden, dan doe je dat. In de 5 maanden die volgende kreeg ik 1 x een mail met de mededeling dat ze technische storingen hadden en dat ik uiteindelijk zelf verantwoordelijk bleef om iemand te vinden. Als dat zo makkelijk was.... Het maandelijkse bedrag werd wel steeds afgehouden. Op mijn mails dat ik een klacht hierover wilde indienen en mijn lidmaatschap per eerstvolgende datum wilde opzeggen krijg ik geen enkele reactie. Ook bellen bleek zinloos. Ik ben kwaad op het gemak waarmee dit gebeurt en machteloos omdat ik niet verder kom.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat ik antwoord krijg. Hulp via de rechtstelefoon is nu te laat. Het liefst zou ik mijn geld terug willen. Ik heb uiteindelijk ergens voor betaald zonder wederdienst .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rechtstelefoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rechtstelefoon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen