Klacht Rechtstelefoon: Mooie woorden, een wassen neus, geldklopperij en zonder tegenprestatie!

Zakelijke relatie Bruijsten-Heemskerk

Nadat ik per telefoon mijn hulpvraag heb gesteld (kostte € 18,00) kreeg ik een mail ter bevestiging en de vraag om lid te worden van een "zorgeloos jaar" a 5,42 per maand en minimaal een jaar. Omdat je snel een deskundig iemand nodig hebt en door de rechtstelefoon geholpen denkt te worden, dan doe je dat. In de 5 maanden die volgende kreeg ik 1 x een mail met de mededeling dat ze technische storingen hadden en dat ik uiteindelijk zelf verantwoordelijk bleef om iemand te vinden. Als dat zo makkelijk was.... Het maandelijkse bedrag werd wel steeds afgehouden. Op mijn mails dat ik een klacht hierover wilde indienen en mijn lidmaatschap per eerstvolgende datum wilde opzeggen krijg ik geen enkele reactie. Ook bellen bleek zinloos. Ik ben kwaad op het gemak waarmee dit gebeurt en machteloos omdat ik niet verder kom.

Ik wil graag dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat ik antwoord krijg. Hulp via de rechtstelefoon is nu te laat. Het liefst zou ik mijn geld terug willen. Ik heb uiteindelijk ergens voor betaald zonder wederdienst .

Wij vinden dat Rechtstelefoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rechtstelefoon?