Klacht Reckitt Benckiser: Vanish verpest je kleding en reageert totaal niet!!!!

Meester

Ik heb vijf weken geleden een klacht ingediend omdat het product Vanish mijn favoriete overhemd heeft verpest. Mijn overhemd zit nu vol met gaten en vlekken door gebruik van Vanish. Ik heb mijn klacht uitgebreid per e-mail kenbaar gemaakt. Vervolgens ben ik uitgebreid telefonisch ondervraagd met als resultaat tot nu toe niets.
Ik ben zo boos dat ik voornemens ben om hier een zaak van te maken en naar de pers te stappen. Mijn oplossing is om het gevraagde bedrag over te maken zodat ik een nieuwe shirt kan aanschaffen. Dat ze alles willen onderzoeken vind ik prima, maar dat een burger hier de dupe van moet worden snap ik echt niet.

Wij vinden dat Reckitt Benckiser hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Reckitt Benckiser?