Klacht Recurved.nl: Oplichterijen via het internet

Rolasdas

Heb 2 shirts gekocht bij Recurved, op de afbeeldingen prachtige shirts. In werkelijkheid vallen de shirts 2 maten te klein en voldoet de kwaliteit totaal niet aan de hand van de afbeelding.

Hierna heb ik de shirts netjes terug gestuurd in originele verpakking met retourformulier.

Heb geen reactie niks ontvangen, hierna zelf maar contact opgezocht. Uiteindelijk kreeg ik reactie dat de shirts er niet waren. Heb de shirts keurig via PostNL naar het juiste aflever adres.

Na meerdere mailtjes ontvang ik geen reactie meer.

Product informatie:

2x tshirt(wit en zwart) maat L
#3473 bestel nr.
18 Januari 2021 aangeschaft voor €41,30
1 Februari 2021 op post gedaan €4,60

Het gaat me niet alleen om het bedrag maar ook het principe. Het is een te bizarre manier van klanten behandeling.

Tot slot lees ik op internet dat die bij meerdere gedupeerden het geval is. Deze firma moet stoppen met deze oplichterijen.

Het bedrag zsm terug overmaken, excuses aanbieden en alle gedupeerde hierin netjes behandelen. Tot slot hoop ik dat de firma in de toekomst een normaal product en service gaat aanbieden.

Wij vinden dat Recurved.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Recurved.nl?