Klacht Red-Caviar: mijn jas via deze instagram die ik voor 92 euro hebt betaald komt niet binnen

Klachtnummer
# 166071
Gebruiker
Gaafin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 15 jaar heeft contact met hen gehad via instagram en zag een jas die hij bestelde. Via het rekening nummer is betaald maar men stuurt geen jas. Meerdere keren heb ik contact gezocht via het telefoonnummer maar men neemt niet op. Weleswaar reageren ze alleen via what-app. Ze wilde geen track en trace instellen en ze beloofden meerdere malen dat de jas zou komen.
De persoon stuurde mij foto's van administratie mappen om mij doen geloven dat het echt leek, tevens sprak hij in op mijn whatapp maar nam nooit de telefoon aan. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Afschuwelijk om een kind gek te maken met een mooie jas en te bestelen

De oplossing

De persoon moet het geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Red-Caviar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Red-Caviar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen