Wij vinden dat Red-Caviar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Red-Caviar: mijn jas via deze instagram die ik voor 92 euro hebt betaald komt niet binnen
Details
Klacht
Mijn zoon van 15 jaar heeft contact met hen gehad via instagram en zag een jas die hij bestelde. Via het rekening nummer is betaald maar men stuurt geen jas. Meerdere keren heb ik contact gezocht via het telefoonnummer maar men neemt niet op. Weleswaar reageren ze alleen via what-app. Ze wilde geen track en trace instellen en ze beloofden meerdere malen dat de jas zou komen.De persoon stuurde mij foto's van administratie mappen om mij doen geloven dat het echt leek, tevens sprak hij in op mijn whatapp maar nam nooit de telefoon aan. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Afschuwelijk om een kind gek te maken met een mooie jas en te bestelen
Gewenste oplossing
De persoon moet het geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.