Klacht red chocolate bv: Beloftes niet nakomen en systeem fouten

Takiarika

In mei 2011 had ik een model op Gosupermodel.nl daar moest je geld voor uitgeven als je veel gomoney wilde nou dat heb ik gedaan tot een flink bedrag van 300 totaal. Je kon ook via spelletjes gomoney krijgen, nu zat er een fout in het spel waardoor je ineens heeel veel kreeg, alleen het was nooit me bedoeling om onterecht dat ze verkrijgen, maar accepteerde een invite van een vriendin en toen had ik ineens 'gebruik gemaakt van de hack/fout' Ik ben toen verwijdert geheel onterecht, ik heb mails dat ze me mkodel terug hebben gehaald maar in hun systeem stond een ban of iets, ik paar keer contact op genomen maar niks terug gehoord. Nu 2jaar laten probeerde ik het nog een keer en nu zeggen ze dat ik me model niet meer kan terug krijgen. Heel onredelijk van hun en ik hoop op jullie hulp. (ik heb evt email bewijs)

Dat ik me model terug krijg, met me kleding en level, zodat al me harde werk en geld niet voor niets is geweest.

Wij vinden dat red chocolate bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over red chocolate bv?