Klacht Red One Installatie: Oneerlijke handelspraktijken, hoe ontstopping nood een melkkoe is.

Martijn763

Torenhoge rekening plus tarieven werden exclusief BTW aangeboden wat conform de ACM verboden is.

Je bent in nood, belt en dan komen ze snel langs. Ter plekke wordt je verrast door veel bedragen en neemt niet de tijd rustig te denken. € 79,90 per meter en verteld wordt gemiddeld 1 a 2 meter. In de praktijk was het bij ons 9 meter. Ipv ze de deur te wijzen ga je onderhandelen. Dan wordt uiteindelijk de rekening opgemaakt en blijkt het exclusief BTW te zijn. Daar is de ACM duidelijk over: ‘Op grond van de Wet Oneerlijke Handelspraktijken verboden om een prijs exclusief BTW (of andere belastingen) te vermelden richting een consument.‘ Vandaag een klacht ingediend bij de ACM, ook de advertentie van ze gemeld bij Google. Geld krijg ik niet terug, maar het ze moeilijker maken wordt dan maar een doel.

Stoppen!

Wij vinden dat Red One Installatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Red One Installatie?