Klacht Red One Installatie: Oplichters zonder mededogen!!!

Ien

Belachelijk hoge prijzen. Mooie praatjes met misleidende prijzen. Prijzen die op de factuur worden gezet zijn anders dan die van tevoren worden verteld. Ze willen dat je direct betaald met een tikkie of een eigen overschrijving. Toen ik zei dat dat niet kon zonder reader kon ik pinnen. Pas na betaling en een handtekening kon ik de factuur krijgen. Ook wordt je de situatie veel ernstiger voorgeschoteld dan de werkelijkheid, maar omdat ze "begrijpen" dat het wel heel veel geld is zijn ze zo "vriendelijk" om de extra tijd wat in te korten en het aantal meters wat ze de buis in moesten te verminderen. Uiteindelijk was ik na een uur werk ruim €3700,- armer. Malafide praktijken gerund door Marokkaanse mensen. Die precies weten hoe ze met mooie praatjes je portemonnee leegroven.

Geld terugstorten

Wij vinden dat Red One Installatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Red One Installatie?