Opgelost door Redcoon Benelux B.V.: afspraak leveringsdatum niet gehouden door redcoon

Rietsegers

Ik heb een koelkast/diepvries combinatie besteld bij redcoon. Dinsdag zouden ze het product leveren. Ik heb dinsdag de oude koel-vriescombinatie uitgeruimd en in de koelbox gedaan. Hierin blijft het diepgevroren vlees 24u houdbaar.
Dan vertelt redcoon doodleuk dat de levering donderdag zal plaatsvinden. Nu kan ik het vlees t.w.v. ong € 150 weggooien: immers het is niet invriesbaar meer.

€ 150 schadevergoeding

Redcoon Benelux B.V.
    Beste R. Segers

Het is erg vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de levering van het product. Uiteraard is het niet de bedoeling om leverafspraken niet na te komen.

Momenteel zijn we in overleg met de vervoerder, zij hebben aangegeven het artikel vandaag te leveren. Ook wordt er momenteel besproken wat hoe wij je tegemoet kunnen komen.
    De vervoerder geeft aan hier vandaag op terug te komen. Zodra wij hier bericht over hebben zullen wij je verder inlichten.

Onze excuses voor het ongemak.

Jesse
    Namens het redcoon Webcare-Team
    Rietsegers
    Na beiderzijdse interactie is er een genoegdoening geweest. De medewerking van redcoon was goed. De oorzaak bleek achteraf bij een derde partij te liggen, die de schade tot een minimum heeft beperkt.

Rietsegers

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?