Opgelost door Redcoon Benelux B.V.: afspraak leveringsdatum niet gehouden door redcoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165775
Gebruiker
Rietsegers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een koelkast/diepvries combinatie besteld bij redcoon. Dinsdag zouden ze het product leveren. Ik heb dinsdag de oude koel-vriescombinatie uitgeruimd en in de koelbox gedaan. Hierin blijft het diepgevroren vlees 24u houdbaar.
Dan vertelt redcoon doodleuk dat de levering donderdag zal plaatsvinden. Nu kan ik het vlees t.w.v. ong € 150 weggooien: immers het is niet invriesbaar meer.

De oplossing

€ 150 schadevergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste R. Segers

    Het is erg vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de levering van het product. Uiteraard is het niet de bedoeling om leverafspraken niet na te komen.

    Momenteel zijn we in overleg met de vervoerder, zij hebben aangegeven het artikel vandaag te leveren. Ook wordt er momenteel besproken wat hoe wij je tegemoet kunnen komen.
    De vervoerder geeft aan hier vandaag op terug te komen. Zodra wij hier bericht over hebben zullen wij je verder inlichten.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jesse
    Namens het redcoon Webcare-Team
  2. Auteur
    Rietsegers
    Datum
    Na beiderzijdse interactie is er een genoegdoening geweest. De medewerking van redcoon was goed. De oorzaak bleek achteraf bij een derde partij te liggen, die de schade tot een minimum heeft beperkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rietsegers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen