Klacht Redcoon Benelux B.V.: Besteld artikel zit defect in de doos.

Klachtnummer
# 57533
Gebruiker
Wendy4711
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een Stanley Compressor besteld, met een optionele luchtaccessoire-set .
De luchtslang zit gescheurd in de doos. Binnen 24 uur klacht gemeld. Na telefonisch contact, een email ontvangen met een bijlage formulier over de klacht.
Deze is doorgestuurd naar afdeling voorraad.

Na regelmatig bellen over de status, nog steeds geen antwoord.
Ze zouden een email sturen wanneer we het onderdeel kunnen verwachten, echter nooit ontvangen.

Het apparaat is zonder de slang niet te gebruiken.
Nooit meer iets bestellen bij Redcoon!!!
1 keer NOOIT meer!

De oplossing

Een nieuwe luchtslang

1 reactie

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste Wendy Albers,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Helaas hebben wij het onderdeel nog niet ontvangen vanuit de leverancier, wij hebben opnieuw contact gehad met de leverancier betreffende je onderdeel. Het onderdeel is onderweg, we verwachten deze volgende week naar je op te kunnen sturen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Saskia
    namens het redcoon webcare team

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen