Klacht Redcoon Benelux B.V.: Beweren geen IDEAL betaling te hebben ontvangen

Klachtnummer
# 115113
Gebruiker
sharonhairlounge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw, Voirge week een bestelling gedaan bij Redcoon.nl en betaald via Ideal. Zojuist een medewerker genaamd (naam verwijderd) gesproken die aangaf dat er geen betaling is ontvangen. (naam verwijderd) was niet bereid om een betalingsbewijs te accepteren, omdat Ideal altijd klopt. Nu heb ik hen verzocht het betaalde retour te storten op mijn rekening. Ook dit kunnen zij niet doen, omdat er geen betaling zou zijn ontvangen. Bijgaand het betalingsbewijs. Nog nooit een dergelijke oplichter webshop meegemaakt. mvg, Sharon

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste Sharon, Bedankt voor je bericht, jouw mening en ervaring over redcoon zijn erg belangrijk voor ons. Helaas hebben wij bij jouw betaling een foutmelding ontvangen, dit heeft waarschijnlijk te maken met een tijdelijke storing. Om deze reden is jouw betaling vertraagd bij ons ontvangen en was eerder niet zichtbaar in ons systeem. Een betaling is in een dergelijk geval voor ons ook helaas niet met een betaalbewijs te achterhalen. De betaling is inmiddels ontvangen en jouw order staat klaar op onze verzendafdeling. Zodra deze ons magazijn heeft verlaten ontvang je hier een automatische bevestiging van per e-mail. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, [naam verwijderd] namens het redcoon webcare team

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?