Klacht Redcoon Benelux B.V.: defecte receiver geleverd gekregen

gwkelderman/bol79

16-07-2014 koop ik een RECEIVER pioneer vsx-828-k vanaf de dag dat ik hem kreeg was er al een defect het wegvallen van het beeld ,is nu drie maal in reparatie geweest waarvan twee keer er niets mee gedaan is, klacht niet geconstateerd maar als ik de receiver thuis aansluit is de klacht meteen weer zichtbaar en bij de tweede keer kreeg ik hem terug met aan de voorzijde en achterzijde schade, voorzijde hebben ze wel goed gemaakt bij de derde reparatie, de achterzijde en het defect van het wegvallen van het beeld zijn nog steeds niet verholpen we zijn nu bijna een jaar verder over 7 dagen en vandaag krijg ik een mail van REDCOON, repair service zegt de receiver is technisch in orde en hieruit blijkt dat dit echter om een externe oorzaak gaat ,HELAAS kunnen wij in dit geval niets voor je betekenen nou mooie service dan van REDCOON. En trouwens ik heb bij de derde keer een usb stick bij de receiver bijgevoegd met de schade en het wegvallen van het beeld en is niet door jullie bekeken zoals ik donderdag 09-07-2014 vernomen heb ,nee ik moest het maar nog een keer opsturen (ja daag dus niet) heb jullie al meerdere keren foto's en filmpjes gestuurd. wat ik raar vind is dat hij 9 weken in reparatie is geweest en alles via de tv heb bekeken ik geen haperingen heb of wegvallen van het beeld, maar heb er maar weer nieuwe beelden gemaakt van de klachten van de receiver maar redcoon zegt dat het een externe probleem is van de bluray speler of tv of de digitale ontvanger ja ja ik heb alles al uitgesloten zelfs nieuwe HDMI kabels gekocht, drie verschillende blu-ray spelers erop aangesloten twee keer een Philips verschillende type natuurlijk en een Samsung dus het ligt niet aan mijn tv of bluray speler want als ik de receiver er tussen uit haal heb ik nergens last van, een beetje raar he MEDEWERKERS van REDCOON maar weet je wat het is jullie willen er natuurlijk onderuit komen en het probleem bij de klant leggen foei foei zo kan ik ook geld verdienen door defecte producten te leveren, een hele slechte elektronica webshop ,slechte communicatie naar klant komen hun afspraken niet na bellen niet als ze dat beloven mailen niet als ze dat beloven medewerkerster zegt nog ik (PERSOONLIJK) zorg dat ik u een mail stuur dus niet he en ze nemen de klacht en klant niet serieus ik heb de receiver maar weer in de doos gedaan want nu valt het beeld ook al weg bij de digitale ontvanger maar gelukkig heb ik het op beeld staan, toen ik de receiver nog niet had , had ik nergens problemen mee maar sinds ik de receiver in bezit heb alleen maar ellende ermee maar heb de receiver maar weer in de doos gedaan want op deze wijze is er geen plezier aan te beleven aan deze defecte receiver had mijn geld net zo goed in de prullenbak kunnen gooien dit is mijn ervaring met REDCOON ik zal jullie eens vertellen waar de externe oorzaak ligt bij de klantenservice en de hele organisatie van REDCOON leer eens service te bieden en er voor de klant te zijn of geldt de service tot dat jullie het geld op de rekening hebben?

mijn geld terug of een werkende receiver

gwkelderman/bol79
    ik had ook niet anders verwacht van REDCOON dit is algemeen wel een bekend probleem van REDCOON heb ik inmiddels wel ervaren, maar schandalig dat ze niet eens reageren, zo zie je maar weer dat ze de klanten niet serieus nemen. ik zou zeggen koop hier niks je haalt je alleen maar ellende op je nek als je bij REDCOON koopt. maar ben lid van consumentenbond en ga hun hier van op de hoogte stellen want dit vindt ik niet meer normaal ik voel me opgelicht en heb geen vertrouwen meer in REDCOON .

gwkelderman/bol79

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?