Opgelost door Redcoon Benelux B.V.: Geen geld terugontvangen na ge-annuleerde bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143947
Gebruiker
wblink
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 14-12-2015 redcoon gebeld over levertijd vaatwasser.
Antwoord: nu bestellen en betalen is 15-12-2015 geleverd: besteld en betaald (Ideal).
GEEN levering op 15-12-2015, eind van de dag daarom bestelling ge-annuleerd.
Blijkbaar (?) had redcoon de vaatwasser wel verstuurd, maar weigert mij terug te betalen totdat het product bij hen retour is EN IN HUN SYSTEEM VERWERKT is.
Vervoerder Electronic Logistics (Zeewolde) blijft in gebreke mbt informatie naar mij daaromtrent.
Ik heb over dit "proces" geen enkele controle: men verwijst naar elkaar. (kastje/muur principe). Ondertussen houdt redcoon mijn geld vast. Als de vrachtwagen van het vervoerbedrijf onverhoopt in het kanaal beland?????

Gewenste oplossing

Zsm terugbetaling ZONDER retourverzendkosten, ik heb het product nooit ontvangen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste wblink,

    We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van jouw bestellingen, onze excuses hiervoor.
    Helaas is er na de verzending vanaf ons magazijn een vertraging opgelopen bij je bestelling. Intern gaan wij het verloop van je bestelling verder bespreken samen met onze vervoerder.
    Op het moment dat je een bestelling annuleert en je bestelling bij het vervoerder is geleverd. Zorgen zij ervoor dat je geannuleerde bestelling weer retour naar ons magazijn komt.
    Zodra je bestelling bij ons in het magazijn aankomt en verwerkt is ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Hierna zal de terugbetaling plaatsvinden op het door jouw opgegeven rekeningnummer.

    Naar verwachting zal de retourverwerking in de loop van deze week plaatsvinden. Vanuit onze vervoerder hebben wij de retourbevestiging van jouw annulering ontvangen.
    De terugbetaling van het aankoopbedrag staat inmiddels klaar in ons systeem. Deze zal binnen enkele werkdagen terug te vinden zijn op het door jouw opgegeven rekeningnummer.

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak hierin.

    Met vriendelijke groet,

    Thalia
    Namens het redcoon Webcare-Team
  2. Auteur
    wblink
    Datum
    Vervoerder (Electronic Logistics) geeft op 17-12-2015 aan dat het produkt niet meer bij hen aanwezig is en zegt toe hierover Redcoon te mailen.
    In mijn beleving stuurt Redcoon gewoon aan op de maximale termijn van 14 dagen.
    Niets tegenin te brengen, maar mi verwerpelijk.
    Wat mij enorm stoort is dat Redcoon gewoon zijn bezorgtermijn van 24 uur niet na kan komen, maar die voor andere produkten blijft aangeven

    Willem.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen