Klacht Redcoon Benelux B.V.: Getrimd, met of zonder?

A.P. van Vugt

Ik heb een trimmer besteld. Naast dat deze te laat geleverd is, en te laat als verjaardagscadeau, ontbreekt een beugel. Tenminste, die verwachting heb ik.
Op één van de foto´s bij dit artikel is een plantbeschermbeugel afgebeeld. Eén van de redenen om deze te bestellen. Die zat er niet bij. Toch jammer, want ik ben bang de planten te ruïneren. Als ik dat geweten had, dan had ik een andere besteld.
Op mijn vraag of hier nog iets aan te doen is of ze mij willen helpen, krijg ik de reactie:

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Bij artikel: Bosch ART 23-18V Accutrim (Gazontrimmer, 18V 1,5Ah) wordt meegeleverd:
- 18V / 1,5 Ah NiCd accu
- Oplader voor NiCd-batterijen AL 2404
- Enz..
U heeft het recht om een artikel retour te sturen tot 14 kalenderdagen na ontvangst.
Hieraan zijn uiteraard wel voorwaarden verbonden.

Mijn klacht is dat niet inhoudelijk gereageerd wordt op mail (o.a. de gewekte verwachting, de foto). Met onbegrip en niet serieus genomen worden als resultaat.

Geef een (persoonlijke) reactie waarin je ingaat op mijn argumenten. Deze reactie roept alleen ergenis op. Ik zit niet te wachten op terugsturen.

Het liefst heb ik een voorstel voor het toesturen van een losse beugel. Als dat erop geplaatst kan worden.

Redcoon Benelux B.V.
    Beste A.P. van Vugt,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!Alle afbeeldingen op onze website zijn met zorg geselecteerd. De afbeelding kan afwijken van het geleverde product. De plantbeschermbeugel is een optionele accessoire en wordt helaas niet standaard bij dit product mee geleverd. De plantenbeschermbeugel hebben wij in ons assortiment en kunt u bestellen via onderstaande link: http://www.redcoon.nl/B353129-Bosch-Plantenbeschermer_Tuin-accessoires?xtmc=F016800173&xtcr=1 Met vriendelijke groet,Saskia
    namens het redcoon webcare team
    A.P. van Vugt
    Saskia,
    je stelt dat jullie met zorg foto´s selecteren en dat ze kunnen afwijken. Dat laatste zie ik staan en ik begrijp nu wat jullie ermee bedoelen. Je link is helder en handig.
    Ik gaf aan dat wanneer ik geweten had van ontbreken beugel, ik een andere besteld zou hebben. Nu heb ik 2x verzendkosten en dat vind ik wel zonde. Is het een idee om deze bij de bestelling vd beugel achterwege te laten? Dat zou heel fijn zijn.
    A. van Vugt

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?