Opgelost door Redcoon Benelux B.V.: iPhone 5 laadt soms wel, soms niet op of geeft de melding: kabel niet gecertificeerd

Jeffrey

iPhone 5 laadt soms wel, soms niet op of geeft de melding: kabel niet gecertificeerd als ik de orginele apple kabel aansluit. Ik heb de telefoon op 25-06-2013 gekocht en dit probleem per mail op 30-10-2014 bij Redcoon gemeld.
Redcoon gaf aan dat de telefoon buiten de garantie van 1 jaar valt en ik maar moet bewijzen dat ik de iphone altijd netjes heb opgeladen en het dus een ondeugdelijke product is. In onderstaande link staat dat ik 2 jaar garantie heb en ik dus niet hoef te bewijzen dat ik de iphone netjes heb gebruikt. http://www.iculture.nl/dossiers/garantie-iphone-ipad/ ik mag van een iphone verwachten dat deze bij normaal gebruik langer dan 1,5 jaar meegaat. Het defecte onderdeel moet dan kosteloos gerepareerd of vervangen worden.

Het defecte onderdeel kosteloos repareren of vervangen.
Geen onderzoekskosten betalen.

Desnoods verhaalt Redcoon weer de kosten bij Apple. Dat maakt mij niet uit.

Redcoon Benelux B.V.
    Beste Jeffrey,Hartelijk dank voor je bericht. Jouw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt over jouw aankoop, uiteraard helpen wij je hier graag bij! Het is logisch en ligt wettelijk vast dat je recht hebt op producten van goede kwaliteit. Als je binnen zes maanden na aankoop van je product met een klacht zit, is het aan ons om aan te tonen dat het product in de bedoelde, goede staat was toen je het ontving. Kunnen we niet aantonen dat je aankoop in deze staat geleverd is, dan nemen we je klacht in behandeling en zorgen we gratis voor een oplossing. Heb je ná zes maanden een klacht zoals in jouw geval, dan moet je aantonen dat er al bij ontvangst iets mis was met je aankoop. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.Jouw reparatie is opnieuw in behandeling voor een second opinion bij een ander repaircenter. Mocht blijken dat jouw klacht niet gegrond is, dan zullen kosten voor jouw rekening zijn. Mocht er een prijsopgave volgen dan zullen wij je hiervan direct per e-mail van op de hoogte stellen.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    Heb nog niks gehoord.
    Redcoon Benelux B.V.
    Beste Jeffrey,Momenteel is jouw reparatie nog in behandeling bij het repaircenter.
    Zodra er meer bekend is over jouw reparatie nemen wij direct contact met je op. Vooralsnog willen wij je vragen nog heel even geduld te hebben.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    Jeffrey
    Ik heb zoals ik aangaf 2 jaar garantie. Daardoor is het uiteindelijk opgelost.

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?