Klacht Redcoon Benelux B.V.: Kapotte condensdroger

Angeliquenieborg

Mijn condensdroger is binnen 8 maanden kapot en ik wacht nu al ruim 3 weken op een monteur die mij beloofd is ik ben het wachten inmiddels zat en ik wil graag mijn geld terug om ergens anders een condensdroger te kunnen aanschaffen want ik heb wekelijks contact via de mail met Redcoon omdat bellen geen zin heeft. Ik ben een alleenstaande moeder die de condensdroger heel hard nodig heeft maar nu kan ik al 3 weken niks en moet ik mijn wasgoed overal in huis over de verwarming ophangen wat ook niet erg gezond is dus zou ik alsjeblieft mijn geld terug mogen zodat ik ergens anders een condensdroger kan aanschaffen.

Ik zou graag mijn geld terugwillen en dat de kapotte condensdroger word opgehaald

Redcoon Benelux B.V.
    Beste Angeliquenieborg,

Hartelijk dank voor je bericht. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Wanneer er een defect bij je product naar voren komt is dit altijd erg vervelend. Wij willen jou als klant zijnde dan ook zo goed mogelijk van dienst zijn bij een defectmelding. Op het moment dat je dit meldt nemen wij contact op met de fabrikant. Zij nemen contact met je op om een serviceafspraak in te plannen. Tijdens een serviceafspraak komt er een monteur aan huis om de klachtomschrijving na te gaan en indien mogelijk direct voor je op te lossen.
    Doorgaans neemt de serviceafdeling van de fabrikant binnen 48 uur contact met je op. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je op dit moment nog geen contact het gehad met de fabrikant Exquisit voor een oplossing.

De betreffende afdeling die jouw klacht heeft gemeldt bij de fabrikant heeft meerdere malen een herinnering toegestuurd. Helaas is het momenteel erg druk bij de serviceafdeling van de fabrikant waardoor er geen contact met je is opgenomen.
    Wij verwachten dat dit binnen enkele dagen zal gebeuren.

Helaas kunnen wij op dit moment nog niet ingaan op je verzoek voor een terubetaling van het aankoop bedrag. Graag zouden wij dit probleem voor je willen oplossen. Wij verwachten dat het probleem middels een serviceafspraak voor je opgelost zal worden. Indien het probleem niet verholpen kan worden middels een reparatie zullen wij overgaan tot een alternatieve oplossing.

Wij hopen op je begrip vanwege de drukte bij de serviceafdeling van Exquisit. Graag vernemen wij nog van je indien je begin volgende week nog geen contact hebt gehad met de serviceafdeling.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Thalia
    Namens het redcoon Webcare-Team
    Angeliquenieborg
    Er komt aankomende dinsdag een monteur dus dat wacht ik af
    Angeliquenieborg
    Er moet een nieuwe computer in de droger en nu moet ik dus weer wachten vind het allemaal erg lang duren zit nu inmiddels een week of 5 zonder droger. En als er dan een nieuwe computer in moet kan volgensmij beter het hele apparaat vernieuwd worden
    Redcoon Benelux B.V.
    Beste Angeliquenieborg,

Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te vernemen dat het probleem is gevonden via de serviceafspraak. Een defect is erg vervelend. Dit proberen wij zo goed mogelijk voor je op te lossen. Uit jouw bericht begrijpen wij dat het probleem te verhelpen is middels een reparatie, door het vervangen van een onderdeel.
    Wij verwachten dat door het vervangen van het onderdeel het probleem voor je is opgelost. Wij adviseren je dan ook dit af te wachten.

Thalia
    Namens het redcoon Webcare-Team

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?