Klacht Redcoon Benelux B.V.: Leveringsprobleem

c.berntsen

Donderdag 31 augustus bestelling geplaatst, uitgaande van een levering binnen 24/48 u zoals vermeld staat.
Betaling met ideal functioneerde niet correct,gebeld met redcoon en betaling alsnog geregeld en gelijk maar is gevraag of ze konden zien wanneer onze bestelling (koelkast) geleverd zou worden? Dat was maandag 4 augustus aangezien het "groot" vracht is.
Op de avond voor levering zouden we een email krijgen met de tijd dat ze hem ongeveer komen bezorgen. Helaas zondag avond en maandag ochtend geen mail ontvangen. Wederom gebeld,naar 10 min aan de lijn gewacht te hebben,telefoonnr ingesproken en werden terug gebeld. Het was uitgezocht,nee hij kwam nu toch dinsdag. Maar Gisteren avond en vanochtend weer geen mail ontvangen over de tijd dat ze hem komen brengen,net weer gebeld en 10 min aan de lijn moeten wachten.Ja hoor ze gaan het weer uitzoeken. Lekker hoor zitten nu al 2 dagen in de vakantie met 3 kids voor niets te wachten.

Afspraken nakomen en uitleveren,zitten al 2 dagen voor niets te wachten.Wordt het beu dat we elke keer weer moeten bellen omdat afspraken niet nagekomen worden.Onze oude koelkast had het begeven en daarom hebben we bij redcoon een nieuwe besteld vanwege levering binnen 24/48u maar helaas zitten we nu nog zonder

c.berntsen
    ze hebben gewoon niet gereageerd en paar dagen later is onze nieuwe koelkast uitgeleverd

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?